دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

دینای بد غذای مامان...

1393/7/7 16:26
نویسنده : مامان دینا
925 بازدید
اشتراک گذاری

دینا  عشق مامان و بابایی روز به روز داری بزرگ و بزرگ تر میشی  کارات و رفتارات هم تغییر کرده  ولی ناگفته نماند که خیلی شیطون  تر از قبل شدی والبته خیلی بد غذا . خلاصه تو این پست اومدم ازت گله کنم که هیچی نمیخوری و مامانی رو اذیت می کنی  از هر ترفندی برای این که تو غذا بخوری استفاده می کنم ولی دریغ از جواب مثبت گاهی وقتها فکر می کنم دیگه باید از شیر بگیرمت اخه خیلی منو اذیت می کنی  ولی از یه طرف هم دلم نمی یاد اخه هنوز کوچولویی . ولی خدایش کلافه ام می کنی نه شبا از دستت راحتم که مثل نوزادا هر 2 ساعت پا میشی واسه شیر نه روز ها  که بدتر از شباست . روزا علاوه بر خودت باید به عروسکات همشیر بدم نه اینکه خودت اصلا نمی خوری واسه همین تا ازدستت رهایی پیدا می کنم میری با یه عروسک دنبالم میایی و نشون میدی باید شیر بدم  و اگه قبول نکنم با گریه ات مواجه میشم حالا از این به بعدش ماجرا داره وقتی عروسکت مثلا داره شیر می خوره یواش یواش حسودی می کنی زود عروسک ازم می گیری و پرت می کنی خودت میپری بغلم . خلاصه موندیم تو این بد غذاییت دختر گلم نمی دونیم باید چیکار کنیم اگه بی خیال غذا خوردنت بشم که عین خیالت نمیشه و هیچی به جز اب ازم نمی خوای.موقع دادن غذا هم دندونات قفل می کنی و اصلا باز نمی کنی تا لاقل مزه غذارو بفهمی شاید بخوری ... 

پسندها (9)

نظرات (15)

مامان روژینا
7 مهر 93 16:49
وای دیگه نگو خواهردقیقا منم همین مشکلو با روژینا دارم و خیلی بابت این موضوع غصه می خورمخدا کنه این موضوع مقطعی باشه و تا چن وقت دیگه اوضاع غذا خوردنشون بهتر شه
مامان دینا
پاسخ
واقعا موندم چیکار کنم
مامان آنيسا
7 مهر 93 18:27
زیاد خودتو ناراحت نکن همه بچه ها تو این سن این شکلی هستن خوب میشه آنیسا هم خیلی خیلی کم غذا بود منم اصرار میکردم بخوره لجش میگرفت نمیخورد زیاد محلش نذاشتم خوب شد
مامان دینا
پاسخ
خدا کنه خوب شه الان سه چهار ماهه اینطوری شده منو اذیت میکنهو هم خودش رو
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 0:43
آخییی شاید بخاطر دندوناش باشههه عزیزم آریا هم تو این مدت که لثه هاش میخارید یکم بی اشتها شد اما الان دوباره خوب شده اصلا بیخیال غذا دادن نشید من یه مدت به هانا اصرار نکردم غذا بخوره معده ش کوچولو شده بود انگااار دیگه غذا نمیخورد رسماا با ترفند و بازی غذاش و بدید انشالله که دوره کوتاه مدته و دخمل ناز غذاش و میخورههه
مامان دینا
پاسخ
اخه مشکل از تولد یک سالگیش به بعد شروع شده الان سه وچهار ماه این طور بد غذاست به خدا کلافه شدم نه بازی سرش میشه نه چیزی اگه به زور تو دهنش چیزی بزارم زود استفراغ می کنه موندم چیکار کنم
سما مامان مرسانا
8 مهر 93 14:46
سلام عزيزم به منم سربزن لينكي تو هم بلينك
فائزه مامانه سوگند
8 مهر 93 19:06
سلام عزیزم می بینم که دینا خانم حسابی بلا شده عزیزم همه بچه ها همینطورن سعی کن بهش غذا ندی بزار جلوش خوردش که هیچی نخورد بگو من می خوام غذا رو بردارم همچین میاد میخوره بیا و ببین ولی همه اطبا میگن برای غذا دادن دنبال بچه ندویید ولی ما مامانا مگه طاقت داریم مطمئن باش گرسنه نیست منم سوگند وقتی گرسنه نیست میگه من این غذا دوست نه بعد از چند دقیقه همون غذا رو با دست میخوره سعی کن قبل از غذا حسابی خسته و گرسنش گنی و هیچی قبل غذا از قبیل شیر و خوراکی نده مطمئن باش خوب میشه منم این دوران دارم ولی کمتر شده صبر کن گلم منم انقدر شب بیداری کشیم که نگو تازه برای من شیر خشک بود خیلی سختره خیلی الانم بعضی شبها میگه شیر اهمیت نمی دم می خوابه ولی بعضی اوقاتم گریه می کنه اوایل که خیلی می گفت پس صبر کن قربونش بشم خانمه می بووووووووووووووووووووسمت شیطون خانم
مامان دینا
پاسخ
نمی دونم دیگه باید چیکار کنم هر راهی که فکرش رو بکنی رفتم ولی فایده نداشته تا حالا
مامان مهنا
9 مهر 93 0:08
من از الان که مهنا 4ماهشه این مشکل رو دارم خدا ب دادم برسهدینا جونی غدات روبخور مامانی رو اذیت نکن
مامان دینا
پاسخ
خواهری نمی دونی که من هم 3و 4ماهگی دینا مشکلم شیر نخوردنش بود حالا هم غذا نخوردنش شده
mamane amin
9 مهر 93 11:09
Slm.pesare manam mesle dokhtare shoma bad gazast va tazegia gazayiro ke dos nadare pas mide. Man barash gazaye komaki gereftam be esme pore 5.shaba gabl az khab behesh midam va tagriban ta sate 6sob mikhabe.shoma ham emtahan konin.
مامان دینا
پاسخ
خوش به حالت خواهری من تو ارزوی یه خواب 4. 5 ر ساعته موندم از وقتی دینا به دنیا اومده همش دوساعت دو ساعت بیدار شده امتحانش میکنم ولی زیاد هم دوست ندارم به غذاهای اماده وابستش کنم نمیدونم طرز فکرم بده یا خوب ولی اگه مجبور شم چاره ای نیست
مامان الهام
9 مهر 93 15:31
وای نگو که دختر منم بدغذاست به جز دو سه تا غذا بقیه رو یه ساغت طول میکشه بهش بدم اونم حین بازی یا تماشای تی وی
مامان دینا
پاسخ
,مشکل همه بچه ها شده دینا فقط سیب زمینی سرخ کرده می خوره کم مونده دو تایی شبیه سیب زمینی شیم
مامان آنیسا
10 مهر 93 9:17
منم همین مشکلو دارم تو روخدا اگه راه حلی پیدا کردی به منم بگو ؟ این دوره همه بچه ها همین جوری شدن هر چیم که بزرگتر میشن بازم بدتر میشن .
مامان دینا
پاسخ
بچه های این دوره زمینه هستن دیگه چیکار میشه کرد چشم
مامان سویل وعلیسان
10 مهر 93 10:15
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدین خدا دینا جونو برات نگه داره.بوووووووووووووووس واسه دینا جون
مامان دینا
پاسخ
خواهش خانومی ممنون
مامان زری
11 مهر 93 6:08
سلام وای وای وای این وای ها به خاطر خودم بود که بابت بدغذای آتنا دارم با این که بزرگتر شده اما هنوزم مثل بچگیاش بد غذاست واقعا چرا بچه های این زمونه اینطورین
مهدیا
11 مهر 93 14:03
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
مامانی
12 مهر 93 8:20
سلام گلم فکر کنم این بدغذایی دیگه مسری شده، خیلی خودتو درگیرش نکن فقط سعی کن تا حد امکان غذاش رو از لحاظ مواد غذایی غنی کنی، و از مواد تازه براش استفاده کنی تا ایشالا با همون مقدار کمی که میخوره، بدنش اون موادی که لازم داره رو دریافت کنه ایشالا که سالم باشه
عاطی مامان آوینا
30 مهر 93 13:43
عزیزم چقدر ما مامانا گناه داریم.اما غصه نخور مقطعی و می گذره. دقیقا بعد از یکسالگی این اتفاقات میوفته اونم به خاطر بازیگوش تر شدن بچه هاست. شیر زیاد هم به خاطر وابستگیشه حتما پیش یه مشاور برو خیلی خوب راهنماییت میکنن.همه بچه ها شبیه هم هستن فقط طول دوره ها با هم فرق داره
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 آبان 93 22:14
مامانی منم همین مشکل رو دارم فقط خوبه که شما با یه نفر این مشکل رو داری من چی بگم با دو تا وروجکم پدرم رو در اووردن
مامان دینا
پاسخ
واقعا سخته خدا به دادتون برسه ولی چرا چشم و هم چشمی نمی کنن مثلاارغوان بگه امیر عباس خورد چرا من نخورم اخه دختر من اگه بچه دیگه پیشش باشه یه چند لقمه می خوره