دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

دلم تنگ شده بود برا نوشتن وبلاگت دخترم

1394/11/13 15:23
نویسنده : مامان دینا
782 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته نیستیم  دخترم ؤقت نکردم وبلاگت بروز کنم عزیزه دلم  تو این مدت خیای اتفاقهای شیرین افتاده  ماشالله بزرگ شدی واسه خودت خانومی هستی الان تنهایی بیشتر کارهات خودت انجام میدی   تو سن ۲۶ماهگی از پوشک باز شدی و الان که ۳۱ماهه هستی خودت کامل رو سنگ میشینی و به خودت افتخار میکنی که مثل ادم بزرگا چیش میکنم  عاشق مسواک زدنی اگه من یادم بره زود میگی مامان دندونام رو موش میخوره ها ... هر روز از روز قبل شیرین زبونتر میشی  همه رو میشناسی با اسماشون   

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آنیسا
17 بهمن 94 11:16
ای فدای د ینا خانوم خوشکل که دیگه خودش خانومی شده و کاراشو انجام میده
شقایق مامان باران
17 اسفند 94 10:28
تبادل لینک؟؟؟