دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

سلام به همه دوستان ...

1394/1/23 16:29
نویسنده : مامان دینا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه دوستان  بلاخره بعد از مدت طولانی موفق  شدم وبلاگم به روز کنم  دلم هم برای  دوستان  وهم وبلاگم خیلی  تنگ شده بود سعی میکنم تو اولین فرصت بیام تمام اتفاق های این مدت که نبودیم رو بنویسم وبه همه دوستامون هم سر بزنم  الان دینا گلم ۲۲ماهش هست  کلی  بزرگ شده خانوم شده واسه خودش کلی تو حرف زدن پیشرفت کرده  .... انشالله مفصلتر میام مینویسم عکسهای این مدت هم میزارم

پسندها (6)

نظرات (6)

✿ مه آ سا✿
23 فروردین 94 20:33
سلام عزیزم دلم خیلی دلم براتون تنگ شده بود امیدوارم با هم دوستای خوبی باشیم خوشحال میشم بهم سر بزنیذ منتظر عکسای دینا جــــــــــــونم هستم
مامان علی(نازی)
24 فروردین 94 0:57
سلام مامانی دینا جون منتظرعکس از دینا جونیم
ĸoѕαr
27 فروردین 94 14:51
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان رهام
29 فروردین 94 11:56
به به چه عجب تشریف آوردی مامان تنبل منتظر خبرها و عکسای جدید دینا خوشگله هستیم
مامان زری
30 فروردین 94 21:56
سلام دوست گلم خیلی به وبت سر میزنم خیلی هم نگرانت شده بودم خوشحالم که خیلی زود میخوای با کلی عکس و مطلب از نازگلت بیای منتظرتم
ترنم
6 خرداد 94 12:23
سلام خاله جون امیر مهدی تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 134رو به 1000891010 بفرستید ممنون