دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

دینا وسرما خوردگی....

1393/2/15 14:08
نویسنده : مامان دینا
328 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان سرما خوردی و اب از چشمات و بینیت سرازیر میشه منم وقتی پاکش میکنم ناراحت میشی گریه میکنی ولی دخملی  زودی خوب شو مامان باز شیطونی کن اخه مامان نمی تونه ببینه تو بی حال هستی و یه جا نشستی دل مامانی واسه ورجه ورجت تنگ شده البته باز شیطونی میکنی با این حال واسه این که بخندونمت باهات بازی کنم تا از کرختی در بیایی  میگم دینا دندونات کو زودی دندونات رو نشون می دی میگم دینا قل قل کن خودت رو قلقلک می دی می گم دینا واسه بابا که سر کاره بوس بفرست دستت رو بوس می کنی بوس فوت می کنی که یعنی فرستادم میگم دینا گوشات کو با دستت محکم گوشات رو میکشی  ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شهناز جون
15 اردیبهشت 93 14:46
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامان دینا
پاسخ
ممنون گلم حتما میام
مامان شیرین خانم
15 اردیبهشت 93 15:39
ایشاله زودتر خوب بشه دینا گلی
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ریحانه
15 اردیبهشت 93 16:14
الهی هرگز هیچ بچه ای مریض نشه ان شاالله دینا خانوم زود خوب بشی
مامان دینا
پاسخ
الهی انشالله...
mona.
16 اردیبهشت 93 2:25
الهی عزیزم دینای خوشگل انشالا زود خوب بشی خاله
مامان دینا
پاسخ
ایشالله
ترنم
16 اردیبهشت 93 8:39
آخی عزیزم خدا نکنه مریض بشی ناز نازی ایشالله زود زود خوب بشی مواظب باش مامانی دخترمون مریض نشه
مامان دینا
پاسخ
ایشالله خاله زودی خوب میشه
مامان مهنا
16 اردیبهشت 93 12:35
اي جانم ني ني خوشگله زودي خوب شو
عالمه مامان امیرحسین
16 اردیبهشت 93 21:50
چه دخمل نازی پیش ما هم بیا
مامان دینا
پاسخ
چشم حتما
مامان جونم(سوگند من)
17 اردیبهشت 93 15:00
دوست گلم رمز و خصوصی فرستادم دینا جونم و ببوس
مامان
17 اردیبهشت 93 20:43
ای جونم ایشالا هر چی زودتر سلامتیش رو به دست بیاره
مامان دینا
پاسخ
ایشالله
مامان
18 اردیبهشت 93 15:00
خانم گل ما برای دوستی پیش قدم شدیم وشما رو لینک کردیم .البته ما دوتا وب داریم یکی دومین فرشته زندگیم یکی هم مثل هیچکس خوشحال میشم بیشتر بهمون سر بزنید.
مامان دینا
پاسخ
منم لینکتون کردم حتما به هر دو تا وب سر می زنم
مامان شمیم
22 اردیبهشت 93 9:45
الهی عزیزم خدا بد نده دختر خوشگل
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله الان بهترم
مامان شمیم
29 اردیبهشت 93 21:46
سلام عزیزم ! انشا الله زودتر خوب شی کوچولوی خاله
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله الان خوبه خوبم
مامان شمیم
4 خرداد 93 16:05
از وقتی بهت نگاه کردم یه فرشته کوچولویی ریبا مثل تو رو دیدم خوشحال شدم چون شبیه دخترمی و شبیه فرشته ها میلاد تو میلاد مامانی میلاد بابایی و میلاد دوباره ی من است امیدوارم بازم میلادی چون زیبایی امسال بگیری عزیزم دخترم خوشگل خاله مژگانش دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کـــــــــــــــــــــمه
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله مژگان جون دستت درد نکنه