دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

من و دخترم....

1393/2/9 20:52
نویسنده : مامان دینا
523 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیزم میخوام از کارات از شیطونیات از خراب کاریات واست بنویسم میدونی اخه حسابی شیطون و خرابکار شدی یه جا بند نمیشی از اتفاق هایی که این هفته واست افتاده برات بگم اخرهای شب نزدیک ساعت 11.30 بود می خواستم بخوابونمت هر چی لالایی میخوندم ولی تو پا می شدی مینشستی میخندیدی  منم دیگه بی خیال شدم پا شدم برم به دستام کرم بزنم  هنوز از تخت تازه پا نشده بودم که پشت سرم تو اومدی و خوردی زمین کلی گریه کردی و خلاصه بعد به زور خوابیدی ولی چشمت روز بد نبینه صبح بیدار شدنی دیدیم کنار چشمت زخم شده  کلی ناراحت شدیم دو سه روز نگذشته بود که استین کوتاه پوشیده بودی دستت رو زدی کنار قابلمه سر سفره بازوت روش یه خط قرمز افتاد  ولی خدارو شکر گریه نکردی زیاد.فرداش هم در کمد لباست رو باز کردی رفتی توش ولی بدون اینکه بیایی بیرون باز می خواستی درش رو ببندی که با زور کشیدی طرف خودت ولی اونجام گیر کردی یه خراش دیگه رو گردنت انداختی  حالا ببین  چقد خودت رو زخمی میکنی دیروزم کشوی میز تلوزیون  رو کلا کشیدی انداختی بیرون خدارو شکر رو پات نیافتاد وگرنه بد اوضایی می شد اخه من نمی دونم باید چی کارت کنم نمی تونم که به همه جا چسب بزنم یا جمع کنم که خدا به خیر کنه این چند مدت هم بگذره تا از کنجکاویات کم بشه نری به همه جا سرک بکشی از چشمم دور میشی می بینم رفتی در کابینت باز کردی وسایل ریختی بیرون خودت نشستی توش ... حالا وقتی میایم طرف مارو میبینی میخندی چشمک می زنی خودت رو لوس می کنی که یعنی با من کاری نداشته باشین ....لبات رو غنچه میکنی مارو می بوسی ...

پسندها (1)

نظرات (22)

مامان نازنین جون
9 اردیبهشت 93 14:44
بیشتر مواظبش باش خواهری چون بچه ها در این سن خیلی خیلی کنجکاوند ، یا در اصطلاح عامیانه فضــوووووووووول
مامان دینا
پاسخ
بله عزیزم همینطوره
مهدیه
9 اردیبهشت 93 16:18
http://03293.niniweblog.com نی نی خودتو پیدا کن
فریبا
9 اردیبهشت 93 20:45
خدای من چه دخمل شیطونییییی خیلی کاراش با مزه ست خدا حفظش کنه بوس برا دخملی بانمکم
مامان دینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهنا
10 اردیبهشت 93 0:31
عاشقتــــــــــم دينا توپولي
مامان شمیم
10 اردیبهشت 93 8:10
اشکال نداره خاله که شیطونی می کنه
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله از طرف داریت
مامان یگانه
10 اردیبهشت 93 10:44
دینا جون ماشالله فضول شده مامانی هر روز که بیدار میشی براش اسپند دود کن مواظبش باش
مامان دینا
پاسخ
اره خاله حسابی نمیدونی روزی چند بار گوشی مامان رو باز می کنم توش رو نگاه کردم تازه باتریش از بس من اب دهنم رو زدم باد کرده دیگه یواش یواش کار نمی کنه
فدایی محیا
10 اردیبهشت 93 11:08
ای وروجک.......... بچه با این کاراشه ک میگن بچه دیگه مامانی.غصه نخور
مامان دینا
پاسخ
اره عزیزم شغل بچه ها تو این سن به هم ریختننه و شغل ما هم جم کردن
مامان ریحانه
10 اردیبهشت 93 11:12
ماشالله دینا خانوم چه کارهایی بلد شده چشمک میزنه بوس میفرسته وسیله میشکونه خودزنی میکنه خدا به داد مون برسه وقتی راه برن باید همه چیز رو بفروشیمموافقی مامانی ولی خیلی حال میده بچه تو خونه شیطونی میکنه و همه چیز رو بهم میریزه من که تو دلم قند آب میشه
مامان دینا
پاسخ
اره خاله جون حسابی شلوغ شدم درسته اولش مامان ناراحت مشه ولی بعد که من می خندم کلی همه چی رو فراموش میکنه منو بغل میکنه وبوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ترنم
10 اردیبهشت 93 12:20
دینا شیطون بلا موش بخوردت تما میخوای تو کابینت قایم بشک بازی کنی شیطونی مواظب باش
مامان دینا
پاسخ
اره دیگه می خوام کسی نتونه پیدام کنه
mona.
12 اردیبهشت 93 3:00
کاراتم مثل خودت بامزه ان عزیزم،ماشالا به تو دخملی
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 8:52
سلام ماشالله چه دختر تپلی داری ااااااااااااا دخترا و پسر منم تبریز بدنیا اومدند بازم بهتون سرمیزنم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 9:30
خدا حفظش کنه
مامان دینا
پاسخ
ممنون
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 11:16
الهی خاله قربونش بشه خیلی دختر تپلی داری وب نازی دارید من دوست مامان بنیتا هستم شما رو از لینک دوستان بنیتا پیدا کردم همه ی دوستان لینک بنیتا با من دوست هستند 20 اردیبهشت وب من افتتاح میشه ممنون میشم به وبم سر بزنید و مارو شاد کنید میشه اسمتونو بگید ؟ دینا جون ماهی من پسرکم 3 سالشه و نهال 12 و نیوشا 9 و سه تا بچه دارم من متولد1365 و 28 سالمه و دکتر هستم من خودمو معرفی کردم چون دوست من هستید دینا جون رو از طرف من ببوسش
مامان دینا
پاسخ
چشم حتما میام انشالله دوستهای وبی خوبی واسه هم بشیم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 11:22
دختر ناز خاله
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
12 اردیبهشت 93 12:38
خوشگله من
دایی مهدی
12 اردیبهشت 93 15:13
قربون اون شیطونیات بشم من دایی جون
مامان جونم(سوگند من)
13 اردیبهشت 93 7:56
عزیزم دلم اخی خاله جون مامان جونی بچه ها هر چی بزرگتر بشن کنجکاوتر میشن این روند تا 3 سالگی ادامه داره سوگند خانم که همچنان به کنجکاویش ادامه میده جدیدا یه کارهای می کنه حیرت می کنم مواظبش خیلی باش قربونش بشم
مامان دینا
پاسخ
چشم عزیزم ممنون از راهنماییت
مامان آیلین
13 اردیبهشت 93 13:29
سلام. دختر نازی دارید. خدا حفظش کنه. شما رو توی لینکهام اضافه میکنم. شما هم به دیدن ما بیایین. خداحافظ
مامان دینا
پاسخ
ممنون که به وب مام سر زدین منم بهتون سر می زنم لینک میکنم
مامان شیرین خانم
13 اردیبهشت 93 15:10
بازی اشکنک داره سر شکستنک دارههر چند جیگر مامانت آتیش میگیره موقع دیدن اذیت شدنت ولی خوب بچه رو نمی شه ببندیم که....
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 16:56
سلام گلم خوبی؟
مامانی ویانا
13 اردیبهشت 93 20:04
تو این سنشون خیلی شیطون و کنجکاو میشن هرچی هم مواظبشون باشیم باز یه بلایی سرخودشون میارن بووووووووووس برای دینا خوشگله
مامان دینا
پاسخ
اره عزیزم بچه هست و شیطونیش دیگه
خاله مریم
16 اردیبهشت 93 18:16
خوشگله خاله خیلی شیطون شدی ها کم کم وسایل های منم خراب میکنی منم مجبور میشم وسایل هامو ازت بگیرم
مامان دینا
پاسخ
خاله داشتیم از حرفها وسایل های تو وسای منم هست خوب