دینا عزیز دل مادینا عزیز دل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دینا عشق مامان و باباش

دینا یه جا بند نمی شه....

1393/1/19 9:24
نویسنده : مامان دینا
372 بازدید
اشتراک گذاری
Avazak.ir smili51 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)دینا این روزا خیلی شلوغی میکنه یه جا بند نمیشه خدایی منم خسته میشم از بس دنبالش میکنم. خدا  به داد مامان بابای دوقلو ها برسه اونا چیکار میکنن با دو تا بچه از بس ور جه ورجه میکنن خسته هم نمیشن همش دنبال بازی هستن حالا دینای ما گاهی نصف شب هم بیدار میشه میگه با من بازی کنید اگه چشمامون ببندیم اونقد سر وصدا میکنه وبا پاش لگد میزنه که یعنی بلند شید با من بازی کنید .دست بابایی هم درد نکنه این روزا حسابی کمک میکنه ....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شیرین خانم
22 فروردین 93 20:54
عزیزم دینا جووووون بگو مامان گلم تازه اولشه
مامان دینا
پاسخ
اره خدایش شیرین جون من زیاد نمیتونم به وبلاگت بیام اخه میگه در دسترس نیست همچین چیزی امیدوارم مشکلش حل شه به زودی
مامان محیاآرام جانم
23 فروردین 93 11:29
همینه ک میگن بهشت زیر پای مادران است خواهرم..............
مامان دینا
پاسخ
اره خدایش
مامان ریحانه گل بهشتی
23 فروردین 93 15:44
سلام اینا که چیزی نیست دختر من دیگه از حدش گذرونده وبلاگش رو ببینید اونوقت بهم حق میدی که اینجوری بگم ولی خیلی برام شیرینه
مامان دینا
پاسخ
چشم حتما
ترنم
24 فروردین 93 8:03
ای جانم دینا شیطون بلا ایشالله همیشه شاد و سر حال باشه دینا جون
مامان دینا
پاسخ
ایشالله
مامان شیرین خانم
25 فروردین 93 13:56
واقعا من الآن روی همین لینک خودم کلیک کردم باز شد که... ای بابا باشه گلم من راضی به اذیت شدنتون نیستم که...
مامان دینا
پاسخ
خواهش عزیزم این چه حرفیه
مامان جونم (سوگند من)
26 فروردین 93 13:37
سلام عزیزم همیشه به گردش دینا خوشگله خاله جون بوسسسسسس
مامان دینا
پاسخ
مرسی خاله جون
زهرا
2 اردیبهشت 93 0:16
سلام خوب هستید از اینکه به وب ما سر زدید ممنونم من ماکویی نیستم اما همسرم همشهریه شماست برای دید و بازدید امدیم ماکو خوشحال شدم از آشنایی با شما
مامان دینا
پاسخ
ممنون منم خوشحال شدم از اشنایی باهاتون